måndag 27 april 2009

Bloggar och hemsidor

Hemsidor och bloggar är populärt nu för tiden. För en gammal journalist är det trevligt att fortsätta skriva lite när det passar. Tror det är bra för huvud och fingrar. Bloggen har jag kört med ett tag , sedan en kvinna som jag känner såg till att jag fick en blogg. Själv hade jag nog inte klarat det. Dator och teknik är inte min starka sida. Men det är trevligt med datorer och Internet. Och så känner jag folk som kan. Så länge det inte tröttnar går det bra.
Grannens pojke har och fixat till en hemsida. Den är inte klara ännu och det beror på att jag ännu inte har fått riktigt kläm på hur man gör med alla detaljer. Men säkert kommer det. Andra har ju lärt sig…..
Adressen är i alla fall: http://ovedanielsson.se/index.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar